شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی موفق به دریافت لوح تقدیراز معاون وزیرنفت ومدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به مناسبت روزملی ایمنی و آتش نشانی گردید.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی موفق به دریافت لوح تقدیراز معاون وزیرنفت ومدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به مناسبت روزملی ایمنی و آتش نشانی گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی،جواد مهندس مدیر عامل این شرکت موفق به دریافت لوح تقدیر از معاون وزیر نفت ومدیرعامل شرکت ملی گازایران به مناسبت روزملی ایمنی و آتش نشانی گردید.

  بر پایه این گزارش درلوح تقدیرارسالی ازسوی مدیرعامل شرکت ملی گازایران چنین آمده است :
تلاش بی وقفه وبدون چشمداشت برای یاری مردم و حفظ جان ومال ایشان در صنعت عظیم گاز یک مسئله نهادینه شده امری ضروری است.خداوند بزرگ را شاکریم که در پنجاهمین سال تاسیس شرکت ملی گاز ایران با سر لوحه قراردادن شعار«عبورازکمیت به کیفیت»درراستای حفاظت از تاسیسات ارتقای فرهنگ ایمنی وسلامتی عموم کارکنان ومردم عزیز وحفظ محیط زیست به سطح نسبتا" مطلوبی رسیده ایم.
       اینک که به مناسبت «هفتم مهرماه روز ملی ایمنی و آتش نشانی»وبر اساس ارزیابی های بعمل آمده،آن شرکت درسال 1394موفق به ارتقاء نه رتبه ای در زمینه HSEنسبت به سال پیش گردیده است،این موفقیت را به جنابعالی و کلیه کارکنان محترم تبریک عرض نموده و از تلاش بی دریغ همکاران محترم که توام با تعهد و رعایت الزامات ایمنی ،بهداشت ومحیط زیست می باشد تقدیر می نمایم. سلامتی ،شادکامی و توفیق روز افزون همگان ،در پیشبرد اهداف متعالی شرکت را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید