شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

سامانه جمع‌آوری کمک‌های داوطلبانه به مردم شریف غزه

سامانه جمع‌آوری کمک‌های داوطلبانه به مردم شریف غزه
پیرو اطلاعیه روابط عمومی در مورد حملات وحشیانه و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مسلمان و بی‌دفاع فلسطین ساکن در غزه و کشته وزخمی و بی خانمان شدن تعداد کثیری از انسانهای مظلوم و مضیقه های فراوانی که بر آنها تحمیل شده و نیازهای همه جانبه آنها از قبیل خوراک و دارو و غیره، کارکنان شرکت ملی گاز ایران هم مشتاق هستند در راستای همدردی با مردم ستمدیده غزه نسبت به جمع آوری و ارایه کمکهای داوطلبانه خود اقدام نمایند.

در این راستا تمامی همکاران در زمان رویت صورتحساب حقوق دی‌ماه در پست الکترونیکی خود رمز ویژه‌ای را دریافت می‌نمایند. با وارد کردن شماره شناسایی و رمز مزبور در سامانه‌ای که به همین منظور در این وبگاه تهیه شده است، ضمن مشاهده مشخصات خود در صورت تأیید و ثبت داوطلبانه نسبت به کسر یک یا چند روز از حقوق پایه دی ماه آنان (کسر در صورتحساب بهمن‌ماه) اقدام و پس از گردآوری کسورات در حساب ویژه ای که به همین منظور اختصاص یافته است مجموع وجوهات برای کمک به مردم فلسطین تقدیم می‌گردد.
لازم بتوضیح است سقف مهلت زمانی برای اعلام داوطلبانه کمک توسط همکاران تا پایان وقت اداری مورخ 10/11/87 تعیین گردیده است.
همچنین آن دسته از همکارانی که امکان رؤیت فیش حقوقی خود از طریق پست الکترونیکی را نداشته باشند در صورت تمایل به کمک می توانند به امور مالی مربوطه مراجعه نمایند.

برای ورود به سامانه کمک به مردم غزه «اینجا» را کلیک کنید.

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۸۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید