شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

جلسه هماهنگی استاندارد سازی مدارس در شرکت گاز استان مرکزی برگزار گردید.

جلسه هماهنگی استاندارد سازی مدارس در شرکت گاز استان مرکزی برگزار گردید.
درپی انتصاب مهدی صباغی بعنوان رییس بهینه سازی مصرف گاز شرکت گاز استان مرکزی

اولین جلسه بهینه سازی مصرف گاز باحضور سمیعی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی ،محمدی مدیرکل سازمان نوسازی مدارس استان ، صبوری معاونت مهندسی و اجرا ، حسین آباد رئیس امور خدمات فروش عمده ، مظاهری رئیس امور مالی و صباغی رییس بهینه سازی مصرف گاز دراین شرکت در خصوص استاندارد سازی مدارس برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی  محمدرضاسمیعی در این جلسه گفت : با توجه به تبصره یک قانون بودجه در خصوص گازرسانی به مدارس و مساجد ،وزارت نفت مکلف به گازرسانی به این اماکن است وطی موافقت نامه ای که بین شرکت ملی گازایران و شرکت بهینه سازی منعقد گردیده ، شرکت بهینه سازی موظف به نصب یکصد هزار بخاری هرمتیک شده است.
محمدی ،مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گفت:از سال 1392 طرحی  به نام استاندارد سازی مدارس تصویب و اعتبارات لازم را دریافت و به ترتیب اولویت مدارس از نظر گرمایشی مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود : از آغاز طرح ،تمام بخاری های نفتی جمع آوری و سال گذشته به اتمام رسید  و مقرر گردید تا پایان سال جاری مدرسه غیر استاندارد در استان وجود نداشته باشد و در سال گذشته با انعقاد قرار با یک شرکت به صورت متمرکز با بودجه بالغ بر هفت میلیارد و 700 میلیون تومان انجام و شرکت پیمانکار تمام پروژه های سال 99 را به اتمام رسانده است.

سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید