شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

مهندس کشکولی: مشترکین کم مصرف جایزه می گیرند

مهندس کشکولی: مشترکین کم مصرف جایزه می گیرند
مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت به مشترکینی که الگوی مصرف را رعایت کرده و در مصرف گاز صرفه جویی کنند، جوایزی اهدا خواهد شد.

مهندس مصطفی کشکولی مدیر گازرسانی این شرکت با اعلام این خبر افزود: در راستای ایجاد انگیزه برای مشرکین گاز خانگی و مصرف بهینه گاز طرحی به هیات مدیره شرکت ارایه شده تا از مشترکینی که در مصرف گاز صرفه جویی می کنند با اهدای جوایزی قدردانی شود.

وی یادآور شد: مشترکان پر مصرف گاز فقط ده درصد کل مشترکان هستند که متاسفانه حدود 32 درصد گاز در بخش خانگی را مصرف می کنند. لذا می بایست با ایجاد انگیزه و تشویق و یا حتی افزایش جرایم مشترکین پر مصرف نسبت به اصلاح الگوی مصرف اقدام شود.

مهندس کشکولی گفت: براساس طرح ارایه شده به هیات مدیره دهک های یک و دو، از گاز با نرخ 45 ریال ، دهک های سه تا هفت با نرخ 100 ریال استفاده می کنند و دهک های هشت به بعد با افزایش نرخ به صورت پلکانی مواجه خوهند شد.

وی یادآور شد: در سال جاری هیچ گونه افزایش قیمتی در نرخ گاز نخواهیم داشت. ولی نحوه محاسبه از استانی به شهرستانی تغییر کرده و جرایم مشترکین پر مصرف نیز افزایش یافته است.

مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران در ادامه به طرح کنتورهای هوشمند اشاره کرد و گفت: دو پروژه نصب کنتورهای هوشمند و انتقال اطلاعات آن از راه دور به صورت همزمان در حال اجراست و این طرح امسال به صورت آزمایشی در مناطقی از استان های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، همدان و فارس اجرا می شود .

وی افزود: امیدواریم پس از اجرای طرح آزمایشی و انجام تست های لازم در یک دوره پنج ساله بتوانیم این پروژه را در کل کشور اجرا کنیم.

مهندس کشکولی در خصوص طرح بیمه مشترکین خانگی گاز طبیعی گفت : امسال کلیه مشترکین خانگی در قبال حوادث احتمالی ناشی از گاز بیمه می شوند که نرخ بیمه مشترکین روستایی 250 ریال و مشترکین شهری 500 ریال بوده که هر دو ماه یک بار در قبوض گاز آنها مورد محاسبه قرار می گیرد.

شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید