شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

کالیبراسیون بیش از4هزارو پانصد دستگاه اندازه گیری در سال گذشته انجام شد

کالیبراسیون بیش از4هزارو پانصد دستگاه اندازه گیری در سال گذشته انجام شد
در سال گذشته ، بیش از4هزار و پانصد دستگاه اندازه گیری توسط کارشناسان و متخصصین مجرب شرکت گاز استان مرکزی،کالیبره شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی ، محمدرضاسمیعی، مدیرعامل این شرکت با بیان این مطلب، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی های انجام شده و مطابق استانداردهای مدیریتی استقرار یافته در شرکت گاز استان مرکزی و بر مبنای روش اجرایی کالیبراسیون، تجهیزات پایش و اندازه‌گیری کلیه تجهیزات اندازه گیری در ایستگاه‌های گاز و جایگاه‌های CNG در سطح استان بر اساس برنامه زمانبندی، مورد بازبینی و کالیبراسیون قرار گرفتند که بر این اساس، 150 دستگاه اندازه گیری توسط کارشناسان و متخصصین مجرب شرکت گاز استان مرکزی،کالیبره شده است.

وی با اشاره به لزوم توجه به دقت در اندازه‌گیری گاز طبیعی و تطابق میزان دریافت و مصرف گاز در مبادی ورودی و مصرفی، گفت: کالیبراسیون دستگاه‌های اندازه‌گیری شاید یکی از مهم‌ترین اقدامات در شرکت‌های گاز استانی محسوب می‌شود.

سمیعی این فرآیند را در راستای صحه گذاری بر میزان دقیق مصرف گاز و شناسایی نقاط آسیب پذیر و مقابله با هدر رفت گاز طبیعی بر شمرد و اظهار داشت: با توجه به ارتباط عملکرد صحیح دستگاه های اندازه گیری با میزان گاز مصرفی و کاهش هدر رفت گاز، کالیبراسیون تجهیزات مرجع و تطابق اندازه گیری های انجام شده با استانداردهای بین المللی ضروری است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در پایان، تصریح کرد: در برنامه کالیبراسیون دوره ای تجهیزات برای امسال تعداد 4هزارو هشتصد دستگاه جهت انجام برنامه کالیبراسیون پیش بینی شده است.

یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید