شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت:

طرح جوانی جمعیت سرمایه و کلید هویتی جامعه است

طرح جوانی جمعیت سرمایه و کلید هویتی جامعه است
طرح جوانی جمعیت از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و در این راستا تلاش‌های بسیاری شده و باید به مسئله جمعیت و خانواده توجه جدی‌تری شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی مدیرعامل این شرکت گفت: در راستای لزوم توجه کارکنان شرکت گاز استان مرکزی به طرح جوانی جمعیت، همایش و کارگاه های آموزشی متعددی در زمینه فرزند آوری و تحکیم بنیان خانواده در این شرکت برگزار شده، که خوشبختانه مورد استقبال کارکنان و خانواده ها قرار گرفته است.

وی افزود: توجه به جوانی جمعیت از مولفه‌های قدرت کشور است و این مهم با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)باید در دومین گام انقلاب اسلامی به شکل ویژه ای مدنظر قرار گیرد و در همین راستا، دستگاه‌های اجرایی مکلفند برنامه‌ای هدفمند، تعریف و ارائه دهند.
کمال آبادی فراهانی اظهار داشت: مسئله جمعیت سرمایه و کلید هویت جامعه است، زنان جامعه اسلامی عزت و شرف ما هستند و بسیاری از مادرانی که همچون شهید سلیمانی‌ها را به دنیا آوردند و در جامعه پرورش دادند افتخار کشور هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان گفت: هدف  این شرکت در سال جاری این است که، با برنامه ریزی مدون در زمینه جوانی جمعیت و برگزاری کلاس ها و سمینارهای آموزشی گام بلندی در این زمینه بردارد.

شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید