شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی:

حفاظت از محیط زیست، یکی از محورهای اصلی سند استراتژیک شرکت گاز استان مرکزی است

حفاظت از محیط زیست، یکی از محورهای اصلی سند استراتژیک شرکت گاز استان مرکزی است
مبحث توسعه فضای سبز و حفاظت از محیط زیست جزو الزامات و یکی از محورهای اصلی سند استراتژیک شرکت گاز استان مرکزی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی مدیرعامل این شرکت اظهار داشت: حفاظت از محیط زیست، حمایت و مراقبت از آن و مسئولیت در قبال آن موضوعاتی است که رابطه نزدیک و تنگاتنگی با جامعه و سبک زندگی دارد.

کمال آبادی فراهانی در این خصوص گفت: حفظ محیط زیست و طبیعت، تزریق روح تازه و با نشاط به زندگی است و هدف از این موضوع، اشاعه فرهنگ زیست محیطی و افزایش آگاهی عموم مردم جامعه در راستای پاکسازی و مدیریت پسماند در منطقه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی به اهمیت حفظ محیط زیست در سند استراتژیک این شرکت اشاره کرد و گفت: مبحث توسعه فضای سبز و حفاظت از محیط زیست جزو الزامات و یکی از محورهای اصلی سند استراتژیک این شرکت است.

وی ادامه داد: ماموریت اصلی این شرکت استفاده از گاز طبیعی به عنوان سوخت پاک و جایگزین کردن آن به جای سایر فرآورده ها می باشد که نقش حفاظت از محیط زیست در این امر از جایگاه بالایی برخوردار است.

شرکت گاز استان مرکزی در راستای اهداف مدون وظایف خود در قبال مسئولیت های  اجتماعی، روز جهانی محیط زیست را فرصت مناسبی دانست تا در فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست مشارکت کند.

شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید