شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

تمدید گواهینامه مدیریت کیفیت در شرکت گاز استان مرکزی

گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت (ایزو ۹۰۰۱) شرکت گاز استان مرکزی برای یازدهمین بار پیاپی تمدید شد.

گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت (ایزو ۹۰۰۱) شرکت گاز استان مرکزی برای یازدهمین بار پیاپی تمدید شد.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی گفت: در یازدهمین دوره ممیزی خارجی که به وسیله شرکت «دی.ان.وی»انجام شد، شرکت گاز استان مرکزی موفق شد گواهینامه بین المللی استاندارد مدیریت کیفیت را برای یازدهمین بار پیاپی کسب کند.

غلامعلی صیادی افزود: ممیزان شرکت دی.ان.وی در بازدید از ناحیه های گاز در شهرستان های دلیجان و آشتیان، همچنین تعدادی از واحدهای ستادی شرکت گاز استان مرکزی، با بررسی الزام های استاندارد و روند بهبود فرآیندهای این شرکت ضمن تایید و تاکید بر مطلوبیت فعالیت های انجام شده، گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ با ویرایش ۲۰۰۰ را برای یک دوره شش ماهه از سه ساله دوم در شرکت گاز استان مرکزی تمدید کردند.

بر پایه این گزارش، شرکت گاز استان مرکزی همچنین بر اساس ارزیابی‌ها در سیستم مانیتورینگ (پایشگری) بهره ‌وری شرکت ملی گاز ایران، رتبه نخست بهره وری سال ۱۳۸۵ را درمیان شرکت های گاز استانی به خود اختصاص داد و تندیس برتر مشعل زرین را دریافت کرد.

این گزارش حاکی است واحدهای امور حقوقی، هماهنگی فروش و خدمات مشترکین این شرکت نیز در سال های ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵، به عنوان واحدهای کارآمد شناخته شدند.

بر اساس ارزیابی ها، واحد اجرای طرح ها شرکت گاز استان مرکزی در سال ۱۳۸۵ و واحدهای حمل و نقل و مخابرات نیز در سال ۱۳۸۴ در میان واحدهای مشابه شرکت های گاز استانی به عنوان واحدهای کارا معرفی و روسای آنها موفق به دریافت لوح سپاس از مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران شدند.

یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید