شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

دیدار مدیر عامل و اعضاء هیأت مدیره و هیأت رئیسه شرکت گاز استان مرکزی با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک»

دیدار مدیر عامل و اعضاء هیأت مدیره و هیأت رئیسه شرکت گاز استان مرکزی با  نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک»
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی در مورخ 87/4/9، مدیر عامل و اعضاء هیأت مدیره و هیأت رئیسه شرکت گاز استان مرکزی با حضرت آیت ا... محسنی گرکانی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک دیدار نمودند.
در این دیدار ابتدا مهندس زندبگله گزارشی از روند گازرسانی در سطح استان مرکزی ارائه نمود و در این خصوص گفت : در حال حاضر 24 شهر و 226 روستا در سطح استان مرکزی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند گردیده‌اند که 98 درصد از جمعیت شهری و 46 درصد از جمعیت روستایی استان مرکزی را شامل می‌شود وی همچنین در مورد برنامه‌های سال جاری شرکت گاز استان مرکزی گفت : بر اساس سیاستهای کلی شرکت ملی گاز و عدم توازن تولید گاز طبیعی با مصرف، برنامه‌های سالجاری شرکت گاز استان مرکزی اصلاح زیر ساخت‌های شبکه‌های گازرسانی و اجرای پروژه‌هائی است که از سالهای قبل شروع گردیده‌اند.
مهندس زندبگله در ادامه گزارش خود اشاره‌ای به آمار مشترکین گاز طبیعی در سطح استان مرکزی نمودند و در این خصوص گفتند : در حال حاضر 268 هزار و 500 مشترک خانگی و تجاری گاز در سطح استان مرکزی وجود دارد و 172 هزار و 500 علمک گاز نصب شده است و 4 هزار و 384 کیلومتر شبکه گاز اجرا گردیده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی واحدهای صنعتی بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان مرکزی را 1375 مورد برشمردند و در این خصوص اشاره داشتند : با توجه به صنعتی بودن استان مرکزی بیش از 70 درصد گاز مصرفی استان مرکزی در بخش صنایع و نیروگاه به مصرف می‌رسد، لذا در فصل زمستان احتمال اینکه به مصرف گاز صنایع محدودیت داده شود تا گاز خانگی و تجاری تأمین گردد بسیار زیاد است بنابراین صاحبان صنایع از هم اکنون باید نسبت به ذخیره‌سازی سوخت مایع اقدام کنند تا در زمستان با مشکل کمبود سوخت مواجه نشوند.
در ادامه این دیدار، نماینده محترم ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان خدوم شرکت گاز استان مرکزی توسعه گازرسانی در سطح استان را چشمگیر بیان کردند ودر این خصوص فرمودند : کارکنان شرکت گاز با توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان به ویژه با گازرسانی به روستاها موجب دلگرمی روستائیان شده‌اند و همین امر عامل جلوگیری از مهاجرت از روستاها به شهرها شده است.
وی در ادامه سخنان خود اشاره‌ای به سال نوآوری و شکوفائی نمودند و در این باره گفتند : با توجه به تأکید مقام معظم رهبری به بحث نوآوری و شکوفائی، توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان مرکزی زمینه‌ای برای نوآوری و شکوفائی می‌باشد که این امر بدست پرتوان کارکنان شرکت گاز استان مرکزی بحمدا... تحقق می‌یابد
دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۸۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید