شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

انشعابات گاز 8 روستا از توابع شهرستان خمین در استان مرکزی بزودی نصب می شود

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مرحله انتخاب پیمانکار نصب انشعابات گاز روستاهای تهیق ،کندها ،حاجی آباد،فیضی حسن ،داوود آباد ،محمد آباد ،خیرآبادو دانیال از توابع شهرستان خمین در استان مرکزی درکمیته مناقصات این شرکت انجام شد.
بر پایه این گزارش در مناقصه مذکور10 پیمانکار با ارایه قیمت پیشنهادی به رقابت پرداختند که شرکت «خدمت سازه وحدت» با مبلغ پیشنهادی 380میلیون و 61هزار ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب گردید.
به منظورگازرسانی به این روستاها 15 هزار و 400 متر لوله خط تغذیه و شبکه گاز از نوع فولادی و پلی اتیلن اجرا گردیده است و یکعدد ایستگاه تقلیل فشار TBS با ظرفیت 2 هزارو 500 متر مکعبی اجرا و نصب شده است  و هم اکنون نیاز به نصب 287عدد علمک گاز می باشد که  انجام این مرحله از پروژه گازرسانی توسط شرکت « خدمت سازه وحدت » انجام خواهد شد.
شایان ذکر است هزینه تامین کالا و اجرای پروژه گازرسانی به روستاهای فوق بالغ بر  5 میلیارد و 921میلیون ریال شده است و هزینه نصب انشعابات گاز روستاهای یاد شده معادل 2 میلیارد و 467میلیون ریال خواهد شد و پس از اجرای پروژه مذکور ساکنین 287 خانواری روستاهای تهیق ،کندها ،حاجی آباد،فیضی حسن ،داوود آباد ،محمد آباد ،خیرآبادو دانیال در آینده از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
دوشنبه ۱ آذر ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید