شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با تقدیم لوح از مدیر عامل و دبیر شورای اقامه نماز شرکت گاز استان مرکزی تقدیر کرد.

درارزیابی های صورت گرفته از فعالیتهای شوراهای اقامه نماز دراستان مرکزی،شورای اقامه نماز شرکت گاز استان مرکزی بعنوان شورای برتر معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی در پی این ارزیابی ها که توسط ستاد اقامه نماز استان مرکزی صورت گرفت شورای اقامه نماز شرکت گاز استان به عنوان شورای برتر معرفی و از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک به جواد مهندس مدیرعامل و غلامعلی صیادی دبیر شورای اقامه نماز شرکت گاز استان مرکزی لوح تقدیر تقدیم شد.
بر پایه این گزارش در متن لوح تقدیر تقدیمی از سوی آیت اله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک به مدیرعامل و دبیر شورای اقامه نماز شرکت گاز استان مرکزی آمده است:«با توجه به ارزیابی صورت گرفته از فعالیتهای شورای اقامه نماز آن دستگاه در سال 1392،بدینوسیله از تلاشهای جنابعالی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز تقدیر و تشکر می نماید.امید است تلاشهای بعمل آمده از سوی تمامی مروجین فرهنگ نورانی نماز مرضی درگاه حق قرار گیرد.»

لوح 1  

لوح2


دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید