شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

همزمان با هشتمین روز ازدهه مبارک فجر 4 پروژه گازرسانی روستایی در سطح استان مرکزی به بهره‌برداری رسید

همزمان با هشتمین روز ازدهه مبارک فجر 4 پروژه گازرسانی روستایی در سطح استان مرکزی به بهره‌برداری رسید
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر سالجاری 4 پروژه گازرسانی در سطح شهرستانهای آشتیان و خنداب طی مراسمهای جداگانه با حضور معاونت برنامه‌ریزی استانداری استان مرکزی، مدیر کل امور روستایی استانداری استان مرکزی، فرمانداران شهرستانهای خنداب و آشتیان، مدیر عامل و معاون مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان مرکزی، مسئولین محلی، خانواده‌های معظم شهداء و مردم شریف روستاهای غینرجه، دیزآباد و کرکانک از توابع شهرستان خنداب و هزارآباد از توابع شهرستان آشتیان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
در مراسم بهره‌برداری از گازرسانی روستاهای دیزآباد، کرکانک و غینرجه مهندس زندبگله مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی خلاصه گزارش گازرسانی به روستاهای مذکور را به شرح ذیل تشریح نمودند :
گازرسانی به روستاهای دیزآباد، کرکانک و غینرجه از محل منابع داخلی شرکت گاز استان مرکزی اجرا گردیده است که هزینه تأمین کالا و اجرای این 3 پروژه بالغ بر 4 میلیارد و 640 میلیون ریال شده است. جهت گازرسانی به روستاهای مذکور 14 هزار و 560 متر شبکه گاز از نوع پلی اتیلن اجرا و یک عدد ایستگاه تقلیل فشار ترکیبی تی بی اس- سی جی اس به ظرفیت 5 هزار مترمکعبی نصب گردیده است. با نصب 513 عدد علمک گاز بیش از 513 خانوار ساکن در این 3 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند که با جایگزینی این سوخت پاک به جای دیگر سوختها سالانه یک میلیون و 26 هزار لیتر در مصرف فرآورده‌های نفتی صرفه‌جویی اقتصادی خواهد شد.
سپس در مراسمی دیگر آقای کهوند معاونت مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان مرکزی خلاصه گزارش گازرسانی به روستای هزارآباد از توابع شهرستان آشتیان را به شرح ذیل تشریح نمودند :
گازرسانی به روستای هزارآباد از محل منابع داخلی شرکت گاز استان مرکزی اجرا گردیده است که هزینه تأمین کالا و اجرای این پروژه بالغ بر یک میلیارد و 858 میلیون ریال شده است. جهت گازرسانی به این روستا 7 هزار و 552 متر شبکه گاز از نوع پلی‌اتیلن اجرا گردیده است. با نصب 55 عدد علمک گاز بیش از 55 خانوار ساکن در این روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند که با جایگزینی این سوخت پاک به جای دیگر سوخت‌ها سالانه 110 هزار لیتر در مصرف فرآورده‌های نفتی صرفه‌جویی اقتصادی خواهد شد
یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید