شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

گزارش کمیته ارتباط با مشتریان شرکت گازاستان مرکزی درسال1398

گزارش کمیته ارتباط با مشتریان شرکت گازاستان مرکزی درسال1398
مدیرعامل شرکت گازاستان مرکزی گفت:پاسخگویی بموقع به درخواست ها و شکایات مشترکین یکی از اهداف اصلی این شرکت است.

محمدرضا سمیعی مدیرعامل شرکت گازاستان مرکزی گفت:در راستای گسترش مسئولیت اجتماعی این شرکت و با توجه به الزامات تعالی سازمانی یکی از اهداف مهم برای این سازمان که از جایگاه خاصی برخوردارمی باشد پاسخگویی بموقع به درخواست ها و شکایات مشترکین است.به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی محمدرضا سمیعی با اشاره به تلاش مضاعف کلیه پرسنل شرکت در جهت پاسخگویی بموقع به درخواست ها و شکایات وارده، این امر را ضروری برشمرد ودر این خصوص گفت: پاسخگویی بموقع به درخواست ها و شکایات متقاضیان و مشترکین ضمن اینکه خدمت رسانی به مردم شریف استان مرکزی می باشد می تواند این شرکت را در شناخت نقاط ضعف خود یاری نموده و به عنوان فرصت بهبود از آن استفاده نمود.وی در ادامه ضمن اشاره به کسب رتبه برتر دراستان و دریافت تندیس ولوح تقدیر درخصوص رعایت حقوق مصرف کنندگان طی چند سال اخیر توسط این شرکت اظهار کرد:ارائه 527 درخواست خدمت غیر حضوری در قالب میزخدمت و مجموعا 60 مورد شکایت مطرح شده در سطح کل استان و همچنین مدت زمان رسیدگی کمتر از 4 روز به شکایات و درخواستهای مشترکین ازعملکرد این شرکت در این زمینه می باشد که شکایات مطرح شده به تفکیک واحدهای ستادی ونواحی تابعه وبه تفکیک موضوع بوده و این شکایات در کمیته (CRM)شرکت مورد تحلیل و بررسی قرارگرفته وتصمیمات لازم جهت رفع وعدم تکرار موارد مشابه در این کمیته مصوب می شود. در پایان سمیعی ضمن تقدیر و تشکر از تمام واحدهای ستادی و نواحی این شرکت ، نسبت به اهتمام به رسیدگی و خدمت رسانی هرچه بهتر و سریعتر به مشترکین اشاره نمود و خاطر نشان کرد: امید آن می رود در سالجاری با برنامه ریزیهای دقیق شاهد کاهش شکایات و افزایش خدمت رسانی غیرحضوری به ذینفعان باشیم.

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید