شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

مراسم تودیع ومعارفه مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی برگزار شد

مراسم تودیع ومعارفه مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی برگزار شد
همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع)، با حکم معاون وزیر ومدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مهدی کمال آبادی فراهانی بعنوان سرپرست جدید شرکت گاز استان مرکزی انتخاب و جایگزین محمدرضا سمیعی شد
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت گاز استان مرکزی درروز چهارشنبه با حضور مسلم رحمانی مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران،   سید مجتی آل یاسین معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی وجمعی از مدیران ومسئولین استان مرکزی و روسای نواحی گازرسانی، روسای ستادی و کارکنان شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی ، مسلم رحمانی، مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت گاز استان مرکزی با اشاره به اینکه در حال حاضر، 3 هزار و 333 پروژه فعال در حوزه گازرسانی وجود دارد و بیش از 21 هزار میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه‌ها مورد نیاز است، اظهار داشت: سال گذشته به 25 شهر، بالغ بر 2 هزار و 300 روستا و 4 هزار و 9۰۰ صنعت گازرسانی شده است؛ هم از این روست که گفته می‌شود ۷۰ درصد سبد انرژی کشور حول محور گاز می‌چرخد.
وی در ادامه، بیان کرد: در حال حاضر در کشور بالغ بر 370 نیروگاه از نعمت گاز بهره‌مند هستند.
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان این که بالغ بر ۳۵ واحد پتروشیمی مشترک گاز هستند، تصریح کرد: با توجه به میزان مصرف گاز پتروشیمی‌ها و ارزآوری این صنعت برای کشور، جایگاه این نعمت الهی در سبد اقتصادی کشور بسیار بالا متصور می‌شود.
رحمانی بیان کرد: در بخش فولاد و صنایع فلزی نیز بیش از 600 مشترک فولاد و صنایع فلزی بزرگ از گاز استفاده می‌کنند که درآمدزایی بسیاری برای کشور به همراه داشته‌اند.
 وی با بیان این که بالغ بر ۲۵ میلیون مشترک خانگی در سطح کشور از نعمت گاز بهره‌مند هستند، بیان کرد: بالغ بر ۴۳۰ هزار کیلومتر شبکه و بیش از 39 هزار کیلومتر خطوط انتقال در کشور اجرا شده و در این میان شرکت گاز استان مرکزی یکی از شرکت‌های موفق در حوزه گازرسانی بوده است.
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به برنامه‌های سال جاری و با بیان این که تمام کشور را همانند سال‌های گذشته کارگاه گازرسانی کرده‌ایم و در بخش تولید و اشتغال کشور، گاز سهم بسزایی دارد، اظهار کرد: در حال حاضر، 3333 پروژه فعال در حوزه گازرسانی کشور وجود دارد و بیش از  21 هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده؛ همچنین نزدیک به ۱۹ هزار میلیارد تومان نیز برای شروع عملیات اجرایی پروژه‌های جدید پیش‌بینی شده است.
درادامه مهدی کمال آبادی فراهانی سرپرست شرکت گاز استان با اشاره به شبکه ها وایستگاه های  بهره برداری شده در سطح استان، براهمیت مقاوم سازی و تاب آوری شبکه وتاسیسات گاز واستفاده از فناوری های نوین در فرآیندهای بهره برداری، نگهداری وتعمیرات وامداد مکانیزه و...جهت تامین ایمن ، مستمر وپایدار گاز طبیعی برای مشترکین گرامی تاکید کرد.
همچنین وی منابع انسانی را به عنوان دارایی با ارزش شرکت گاز استان معرفی کرده و توجه بیشتر به ساختار سازمانی و ارتقاء نیروی انسانی را تاکید نمود.
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید