شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

مقاوم سازی تاسیسات، ضرورتی اجتناب ناپذیر برای ارائه خدمات به مشترکین است

مقاوم سازی تاسیسات، ضرورتی اجتناب ناپذیر برای ارائه خدمات به مشترکین است
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: جهت ارائه خدمات مستمر و مداوم به مشترکین، مقاوم سازی و آماده بودن تاسیسات نقش
حیاتی ایفا می کنند و این شرکت در این امر با جدیت کامل به دنبال مقاوم سازی این تاسیسات مهم است
 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی ، مهدی کمال آبادی مدیرعامل این شرکت ضمن بیان مطلب فوق، گفت: شرکت گاز استان مرکزی با ایمن‌سازی شبکه توزیع گاز، مطالعات مقاوم‌سازی ساختمان‌های اداری قدیمی و ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز، مشترکین را در برابر حوادث و بحران های ناشی از حوادث طبیعی مثل زلزله ، رانش زمین و غیره بیمه  می کند.
وی خاطر نشان کرد : شرکت گاز استان مرکزی به منظور افزایش تاب‌آوری تاسیسات گازرسانی، ایمن‌سازی شبکه توزیع و ایستگاه‌های تقلیل‌فشار گاز، مقاوم‌سازی و بازسازی تاسیسات در مقابل زلزله، مقاوم‌سازی علمک‌ها و بهبود و کاهش هدررفت گاز طبیعی را در دستور کار خود قرار داده است.
 مدیرعامل شرکت گازاستان مرکزی گفت: مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی شبکه گاز و جمع‌آوری شیرهای پیاده‌رو و ساقه بلند کردن شیرهای حوضچه ای از دیگر اقدامات این شرکت برای تاب آوری تاسیسات و تجهیزات است.
 کمال آبادی در ادامه اضافه کرد: این شرکت در سالهای گذشته با ایجاد کمیته مقاوم سازی شروع به مطالعات مربوط به مقاوم سازی ایستگاههای TBS به تعداد 29 مورد در سطح استان و همچنین مطالعات بررسی و مقاوم سازی 10 ساختمان اداری نموده و این مهم را در دستور کار خود دارد. همچنین در راستای بررسی پوشش شبکه های فولادی نسبت به انتخاب پیمانکار ومطالعات بررسی وضعیت پوشش به روشACVG ، PCM به میزان 300 کیلومتر شبکه فولادی در سطح شهرهای  اراک  و ساوه اقدام که منجر به شناسایی و رفع نقاط معیوب پوشش می گردد.
 
یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید