شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی خبر داد:

از ابتدای فصل سرما مصرف گاز تعداد بیش از 11 هزار مرکز اداری و دولتی در استان مرکزی پایش شد

از ابتدای فصل سرما مصرف گاز تعداد بیش از 11 هزار مرکز اداری و دولتی در استان مرکزی پایش شد
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از اجرای طرح پایش مصرف گاز در دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی کشور با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف خبر داد وگفت: از ابتدای فصل سرما مصرف گاز 11 هزار و 37 مرکز اداری و دولتی در استان مرکزی پایش شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی، خواستار همکاری بخش صنعتی و مصرف بهینه گاز طبیعی در بخش های خانگی، تجاری و اداری شد.

کمال آبادی فراهانی با اشاره به این موضوع که عزم شرکت گاز استان مرکزی برای رصد مصرف به ویژه در بخش ادارات وصنعت جدی است، تصریح کرد: بازرسی های ضربتی و مداوم از صنایع استان و ساختمان های ادرای در دستور کار قرارگرفت؛ بطوریکه در طول فصل سرد سال، تعداد 11 هزار و 37 مرکز درسطح استان مورد بازرسی کارشناسان قرار گرفت.

وی بیان داشت: رعایت دمای ۱۸درجه در فضای داخلی و سرپوشیده نقش موثری در مصرف هوشمند گاز دارد و این امر درفرآیند بازدیدها نیز مورد توجه و تاکید قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده عدم رعایت موارد مندرج در بخش‌نامه، اخطاریه برای اماکن تحت پوشش و دستور قطع گاز صادر خواهد شد.

کمال آبادی فراهانی از تمامی ادارات، سازمان‌ها و سایر مراکز دولتی و عمومی درخواست کرد تا وسایل گرمایشی را یک ساعت قبل از آغاز کار روشن کرده و یک ساعت قبل از پایان کار خاموش کنند و خاموش کردن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل و انجام معاینه فنی موتورخانه، تعمیر و نوسازی تجهیزات و دیگر اقدامات لازم به منظور افزایش بازدهی وسایل گازسوز نقش ارزنده ای در مصرف انرژی دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در ادامه با تأکید بر اینکه اولویت شرکت گاز استان مرکزی، گازرسانی به منازل و حفظ جریان پایدار گاز برای مشترکین خانگی است، گفت: با  توجه به کاهش دما  و مصرف بیش از اندازه گاز تولیدی کشور در بخش خانگی و تجاری، ضروری است که در گازرسانی به بخش‌های مختلف، مدیریت مصرف انجام گیرد و جهت انجام این مهم در دوره سرد سال، نیازمند هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های مسئول هستیم و امید می رود در پرتو مشارکت مشترکین و تلاش خدمتگزاران مردم در حوزه گازرسانی خللی در پایداری جریان گاز در کشور و گرم نگه داشتن منازل هم وطنان عزیز به وجود نیاید.

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید