شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

مراسم تجلیل از فعالان در امر برگزاری مناسبت های ملی مذهبی در سطح استان مرکزی برگزار شد

مراسم تجلیل از فعالان در امر برگزاری مناسبت های ملی مذهبی در سطح استان مرکزی برگزار شد
در مراسمی از فعالان در امر برگزاری مناسبت های ملی مذهبی در سطح استان مرکزی تجلیل بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی همزمان با روز پنجشنبه17/12/1402طی مراسمی که در سالن پروین اعتصامی هتل امیرکبیر اراک برگزار گردید با حضور مدیران ارشد به ویژه نظری معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی و سردار کریمی فرمانده سپاه روح ا... و خلیلی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی و ائمه جمعه شهرهای استان از فعالان در امر برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی به ویژه دهه مبارک فجر انقلابی اسلامی تجلیل گردید.
بر پایه این گزارش در این مراسم که حضرت حجت الاسلام ماندگاری از سخنرانان برجسته و کارشناس مذهبی برنامه سمت خدای صدا و سیما نیز حضور داشت در این زمینه به ایراد سخنرانی پرداخت.
لازم به ذکر است در ادامه هادی خلیلی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تقدیم لوح سپاس از غعلامعلی صیادی مسئول امور هماهنگی ایثارگران شرکت گاز استان مرکزی تقدیر نمود. 
در لوح سپاس تقدیمی چنین آمده است: بزرگداشت ایام الله و تعظیم شعائر دینی و انقلابی مرهون زحمات صادقانه افراد پرتلاش، فداکار، متعهد و دلسوزی است که لحظه ها و ثانیه های خود را وقف خدمت به آحاد مردم نموده و هر روز بر عزم راسخشان در پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی مستحکم ترند.
این لوح به پاس به قدردانی از تلاشهای خالصانه و زحمات مجدانه شما و حسن همکاری و تعامل اثر بخش با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در برگزاری مراسم و مناسبت های انقلابی سال1402 تقدیم می گردد.امید است با استعانت از خداوند منان همواره در تمام شئونات زندگی موفق و سربلند باشید.
 
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید