شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)

دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با خانواده های تحت پوشش  کمیته امداد امام خمینی (ره)
همزمان با بیستم اسفند ماه سال جاری، مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی و هیئت همراه با همراهی نمایندگانی از کمیته امداد امام خمینی (ره) با خانواده های تحت حمایت دیدار داشتند.

         به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مهدی کمال آبادی فراهانی در این خصوص گفت: فعالیت اجتماعی شرکت ها و انجام کارهای نوع دوستانه، فلسفه مسئولیت اجتماعی شرکت ها در زمره مفاهیم اخلاق کسب وکار می باشد. به بیان دیگر شرکت ها نسبت به جامعه و فضایی که در آن فعالیت میکنند باید احساس مسئولیت کرده و در این راستا تلاش نمایند.
      کمال آبادی فراهانی با اشاره به اهمیت رسیدگی به وضعیت خانواده های عزیز مستمند وتحت حمایت افزود: در دین اسلام یکی از کارهای که به عنوان باقیات صالحات مورد سفارش جدی قرار گرفته ،رسیدگی به نیازمندان و محرومان است.
      وی بررسی وضعیت زندگی مددجویان از نزدیک و رسیدگی به مشکلات آنها را گام موثری در تکریم خانواده های تحت حمایت دانست وگفت: امیدواریم قدم های ارزنده و سازنده ای برای گره گشایی از مشکلات نیازمندان جامعه در این دیدارها برداشته شود.

      در پایان این بازدیدها ضمن اهداء هدایای نقدی، برای رفع مشکلات این خانواده ها در خصوص مسکن، تحصیل، مشاوره و اشتغال و سایر امکانات رفاهی اقدام گردید.

شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید