شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اهداء لوح سپاس از رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی تقدیر نمود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اهداء لوح سپاس  از رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی تقدیر نمود
بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی و رییس ستاد انتخابات استان با اهداء لوح سپاس از رضا طراوتی رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، در لوح ارسالی چنین آمده است:    حرکت پرشور و عظیم مردم استان مرکزی در خلق حماسه سیاسی مشارکت در انتخابات، وجوب شکرگزاری و سپاس درگاه الهی را دو چندان نمود. این اتفاق مبارک مایه مباهات، خرسندی و فخر  برای مردمان این دیار است. قطعا" مسئولیت کارگزاران نظام جمهوری اسلامی و بویژه منتخبین در مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی در برابر حماسه آفرینی مردم مضاعف و البته یک پشتوانه عظیم معنوی برای تحقق بخشیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است. بدون شک روابط عمومی ها با توانمندی که در قلم و بیان، دارند در راستای تشویق مردم به پای صندوق های رای نقش بسزایی ایفا نمودند.

اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دلسوزانه و متعهدانه جنابعالی در خصوص تشویق، ترغیب و اطلاع رسانی ویژه در حوزه انتخابات و حساسیت حضور قاطع و انقلابی مردم در پای صندوق های رای و با احساس مسئولیت و دغدغه مندی این حماسه را رونق بخشیده و پر فروغ نمودید قدردانی ویژه می نمایم.

شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید