شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

در جلسه پیگیری پروژه‌های شرکت گاز استان مرکزی تصمیم بهره‌برداری گازرسانی 55 روستا همزمان با هفته دولت سالجاری در سطح استان مرکزی گرفته شد.

در جلسه پیگیری پروژه‌های شرکت گاز استان مرکزی تصمیم بهره‌برداری گازرسانی 55 روستا همزمان با هفته دولت سالجاری در سطح استان مرکزی گرفته شد.
چهارمین جلسه پیگیری پروژه‌های شرکت گاز استان مرکزی همزمان با چهارم مرداد ماه سالجاری در سالن کنفرانس این شرکت برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی این جلسه که با حضور مدیر عامل و معاون مالی و پشتیبانی همچنین روسای واحدی مرتبط با پروژه‌ها گازرسانی برگزار شد ابتدا غلامرضا مشایخی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی به تشریح برنامه‌های سالجاری این شرکت پرداخت و در این خصوص گفت : اعتباری که برای گازرسانی در سطح استان مرکزی طی سالجاری پیش‌بینی و مصوب شده است معادل 430 میلیارد ریال می‌باشد و اجرای 830 کیلومتر شبکه گاز همچنین نصب 16 هزار و 355 مورد انشعاب گاز از جمله برنامه‌های پیش بینی شده این شرکت در امر گازرسانی در سطح شهرها و روستاهای استان می‌باشد.
مشایخی در ادامه این جلسه ضمن تقدیر و تشکر ویژه از همه کارکنان شرکت مخصوصا واحدهایی که در تهیه گزارش برای ارائه به مجمع عمومی شرکت ملی گاز ایران یاریگر هیأت مدیره شرکت گاز استان مرکزی بوده‌اند، وجدان کاری و اعتقاد قلبی و وفاداری به سازمان را از جمله ویژگیهای برجسته کارکنان شرکت گاز استان مرکزی برشمردو در این رابطه گفت : ارائه گزارش مطلوب هیات مدیره شرکت گاز استان مرکزی در مجمع عمومی شرکت ملی گاز ایران بیانگر عملکرد بسیار بسیار خوب همه همکاران در سال 1389 میباشد که جا دارد از کلیه همکاران به ویژه واحدهای برنامه‌ریزی و مالی که در تهیه گزارش مالی برای ارائه به مجمع عمومی یاری‌گر هیأت مدیره بوده‌اند تقدیر و تشکر شود.
در ادامه این جلسه به بررسی وضعیت پروژه‌های گازرسانی در سطح استان مرکزی پرداخته شده و مقرر گردید پروژه گازرسانی به 55 روستا همزمان با هفته دولت در سالجاری در سطح استان مرکزی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
چهارشنبه ۵ اَمرداد ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید