شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

پیمانکار انجام امور امداد وگازبانی و نگهداری و تعمیرات شبکه های گاز تعدادی از شهرها و روستاهای استان مرکزی در شرکت گاز استان مرکزی انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مرحله انتخاب پیمانکار انجام امور امداد وگازبانی و نگهداری و تعمیرات شبکه های گاز 12شهرستان استان مرکزی در شرکت گاز استان مرکزی با حضور اعضاء کمیسیون مناقصات این شرکت انجام شد.
بر اساس همین گزارش شرکت اتحاد تمیز اراک در دو مناقصه جداگانه با پیمانکاران، با ارائه قیمتهای پیشنهادی به رقابت پرداخت که نتیجه این دو مناقصه را به نفع خود به پایان رساند.
شرکت «اتحاد تمیز اراک» با مبلغ پیشنهادی 83میلیارد و یکصد میلیون ریال به عنوان برنده مناقصه جهت امورگازبانی روستاهای شهرستاهای اراک،فرمهین،آشتیان،تفرش،کمیجان،خنداب و شازند انتخاب همچنین با مبلغ پیشنهادی 56میلیارد و 500 میلیون ریال به عنوان برنده مناقصه امورامداد وتعمیرات شبکه های گاز شهرستانهای ساوه ،خمین،محلات،دلیجان ،مامونیه انتخاب و معرفی شد.
شایان ذکر است تامین نیروی انسانی 260 گازبان و 83 نیروی امدادی و تعمیراتی و تامین 26 خودروی سبک به مدت 2 سال تقویمی به عهده این پیمانکارمی باشد.


سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید