شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

« ترویج امر ورزش در بین کارکنان و اعضاء خانواده کارکنان شرکت گاز استان مرکزی»

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، جلسه کمیته ورزش این شرکت با حضور اعضاء کمیته مذکور در مورخ 86/2/2، در دفتر معاونت مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان مرکزی برگزار گردیده شد.
با عنایت به اینکه شرکت گاز استان مرکزی هیچ‌گونه امکانات ورزشی از قبیل سالن ورزشی در اختیار ندارد لذا، براساس تصویب کمیته ورزش این شرکت پس از تعیین سرپرست هر رشته ورزشی در سال 1387، مقرر گردیده شد در طول هفته سه جلسه سالن ورزش برای علاقمندان رشته‌های فوتسال و والیبال درسطح شهر اراک و شهرهای استان اجاره گردد، همچنین جهت ورزشهای انفرادی مانند شنا و بدن سازی مقرر شد تا مبلغ چهارصد هزار ریال برای هر یک از کارکنان و افراد تحت تکفل شش سال به بالای ایشان بلیط رشته‌های مذکور تهیه و در اختیار آنان قرار داده شود.
از دیگر مصوبات کمیته ورزش شرکت گاز استان مرکزی، مقرر شد کلیه کارکنانی که در سال گذشته موفق به گذراندن دوره آموزش شنا نگردیدند در سال جاری نسبت به این امر برنامه‌ریزی و اقدام لازم بعمل آید. شایان ذکر است در سال گذشته بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته برنامه آموزش رشته شنا برای کارکنان و خانواده ایشان طی سه مرحله انجام شد که تعداد زیادی از کارکنان این شرکت و خانواده آنان آموزش شنا را فرا گرفتند.
لازم به ذکر است سرپرست رشته شنا برادر محسن رضائی مطلق و سرپرست رشته فوتسال برادر سیدصفر صادقی و سرپرست رشته والیبال برادر محمدرضا دشتی و سرپرست رشته کوه‌نوردی برادر حمیدرضا رودی و سرپرست تنیس روی میز برادر رضا وثوق در این جلسه تعیین گردیده شد.

غلامعلی صیادی
رئیس روابط عمومی
سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید