شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

پیام تبریک مهندس زند بگله ( مدیریت عامل ) به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت و حلول سال نو

 پیام تبریک مهندس زند بگله ( مدیریت عامل )  به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت و حلول سال نو
یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

همکاران عزیز

با سلام و احترام؛

نوروز و بهار، این رستاخیز طبیعت که جلوه‌ای از جمال ربوبی است فرا می‌رسد و همه موجودات سرود تسبیح و تقدیس الهی را سر می‌دهند و طراوت و زیبایی و سرسبزی همه جا را فرا می‌گیرد تا نوید بخش زندگی و حیات مجدد برای درس آموزان مکتب هستی باشد. بهار یادآور روزی نو، تجدید زندگی و فرصتی مغتنم برای اندیشیدن به دگرگونی طبیعت است. خداوند سبحان را بسیار شاکریم از همه نعمات و از اینکه به ما عنایت فرمود تا یکسال پرکار و تلاش را سپری کنیم و همگی دست به دست هم و در کنار یکدیگر در سال نوآوری و شکوفائی موجب رشد و توسعه گازرسانی در سطح استان مرکزی باشیم.
بی‌شک فعالیتهایی که در راستای گازرسانی در بخشهای مختلف شرکت صورت گرفت موجب بهره‌مندی از نعمت ارزشمند گاز سه شهر و 69 روستا در سالی که گذشت گردید و تحقق همه برنامه‌ها به نحو مطلوب به بالندگی شرکت گاز استان مرکزی صحه گذارده است.
اینجانب در آستانه شکفتن شکوفه‌های بهاری ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های یکایک همکاران عزیز،  آغاز سال جدید و بهار طبیعت را به محضر شما و خانواده محترمتان تبریک عرض نموده و آرزوی سلامتی، سعادت و توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

 


سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۸۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید