شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

دومین حلقه صالحین بسیجیان شرکت گاز استان مرکزی برگزار گردید

دومین حلقه صالحین بسیجیان شرکت گاز استان مرکزی برگزار گردید
همزمان با هفته دفاع مقدس صورت پذیرفت.

همزمان باروز سه شنبه ششم مهرماه سالجاری و آخرین روز از هفته دفاع مقدس،دومین حلقه صالحین بسیجیان شرکت گازاستان مرکزی در ساختمان آموزش این شرکت در منطقه شهرصنعتی شهر اراک و با حضور سمیعی مدیرعامل ،سرایی فرمانده بسیج وبسیجیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان مرکزی،محمدسرایی فرمانده پایگاه بسیج قائم آل محمد(عج) این شرکت گفت:هدف از برگزاری این گونه نشستها ارتقاء اطلاعات و دانش کارکنان بسیجی شرکت و بهره گیری از اساتید برجسته در زمینه های مختلف اعتقادی،سیاسی وفرهنگی  است.

سرایی اشاره کرد:باتوجه به شرایط کنونی کشورامروز بزرگترین نقش بسیج در جامعه روشنگری و بصیرت افزایی است و در این خصوص گفت:آشنایی با مسائل روز کشور و منطقه خاورمیانه می تواند به افزایش بصیرت بسیجیان کمک شایانی نماید و استفاده از اساتید مجرب در این زمینه و ایجاد فضایی دوستانه جهت تبادل نظر در این خصوص از جمله فعالیت های این پایگاه می باشد.

شایان ذکر است مهدی تابنده از اساتید دانشگاهی و آشنا به مسائل سیاسی روز کشور در این نشست به عنوان سخنران در مسائل سیاسی به نکاتی دراین خصوص اشاره کرد و با حاضرین به تبادل اطلاعات پرداخت و به سوالات مطرح شده پاسخ مناسب ارائه نمود.

چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید