شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

جلسه شورای پایگاه بسیج شرکت گاز استان مرکزی با هدف اجرا ی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد

جلسه شورای پایگاه بسیج شرکت گاز استان مرکزی با هدف اجرا ی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد
همزمان با بیست و نهمین روز آبان ماه و باشروع هفته بسیج جلسه شورای پایگاه بسیج قائم آل محمد(عج)شرکت گاز استان مرکزی با هدف اجرای برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در دفتر مدیرعامل این شرکت با حضور ایشان و شورای پایگاه مذکور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  شرکت گاز استان مرکزی،در این جلسه ابتدا محمدرضا سمیعی مدیرعامل این شرکت،ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج در کشور گفت: بسیج،نماد وحدت ملی و انسجام اسلامی و حضور مردم در صحنه است و امروز نیز این تشکل همانند همیشه در اوج شکوفایی و قدرتمندی خود قرار دارد و بهترین روزهای خود را سپری می کند.

سمیعی در ادامه  با اعلام برنامه های پیش بینی شده این شرکت در هفته بسیج گفت:بسیج شرکت گاز استان مرکزی آمادگی کامل خود را جهت گرامیداشت هرچه باشکوه تر این مناسبت در هفته جاری اعلام میدارد.

در ادامه جلسه سرایی فرمانده پایگاه بسیج قائم آل محمد(عج)این شرکت با قرائت اصول و سرفصل  برنامه های مصوب شده در هفته بسیج گفت: اجرای طرح نشست صالحین،برگزاری نشست روشنگری با موضوع اخلاق مداری،اجرای مسابقات کتابخوانی،فرهنگی و ورزشی،دیدار باخانواده معظم شهداء و... را از مهمترین برنامه های پیش بینی شده در این ایام شمرد و با ارائه توضیحات لازم،ضمن تقدیروتشکر از زحمات کارکنان بسیجی در شرکت خواستار ادامه فعالیت های مجدانه ایشان در سال جاری شد.

 

در پایان دیگر اعضای شورای پایگاه بسیج به بیان دیدگاهها ونظرات وپیشنهادات خود پرداختند.

دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید