شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی

تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی در محل سالن اجتماعات اداره مرکزی این شرکت برگزار گردید.

بر پایه این گزارش در این مراسم که با حضور مهندس مصطفی کشکولی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، مهندس امامی معاون توسعه منابع انسانی استانداری مرکزی، مهندس هادی زاده معاون مدیر اداری شرکت ملی گاز و رئیس هیأت مدیره شرکت‌گاز استان مرکزی و تعدادی از مدیران و مسئولین استان مرکزی و کارکنان این شرکت برگزار گردید، ابتدا مهندس زندبگله مدیر عامل سابق این شرکت با ایراد سخنرانی از کلیه کارکنان شرکت گاز استان مرکزی و حمایت مسئولین استان به ویژه استاندار در پیشبرد اهداف این شرکت تقدیر و تشکر نمود سپس مهندس کشکولی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مهندس زندبگله طی سخنانی اظهار داشت : در سال گذشته گاز تحویلی به نیروگاهها 16درصد نسبت به سال 86 رشد داشته و صنایع عمده نیز با رشد 22 درصد مواجه بود و سهم بخش خانگی نیز افزایش داشته است .

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز در خصوص مدیریت مصرف گاز اظهار داشت : در بخش خانگی کنتورهای هوشمند گاز به جای کنتورهای کنونی نصب خواهد شد که این طرح بصورت نمونه در پنج استان کشور به تعداد صد هزار کنتور به انجام می‌رسد وی تصریح کرد : علاوه بر نصب این کنتورها، اجرای طرح پلکانی بهای مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری در دستور کار قرار گرفته است تا مشترکان پر مصرف از یارانه‌های پرداختی کمتری بهره گرفته و یارانه‌ها بصورت هدفمند میان سایر اقشار توزیع شود.

در ادامه این مراسم مهندس امامی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری مرکزی طی سخنانی از مجموعه پرتلاش شرکت گاز استان مرکزی تشکر نمود و لوح تقدیر استاندار استان مرکزی را به مهندس زندبگله تقدیم کرد و از وی نیز سپاسگزاری نمود.

درادامه این مراسم محمدمهدی هادی‌زاده رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان مرکزی و معاون اداری شرکت ملی گاز ایران نیز اظهار داشت:طبق آمار سالیانه کشور بیش از یک سوم انرژی در بخش ساختمان مصرف می شود بطوری که شاخص مصرف سوخت سالیانه ساختمانهای ایران حدود 6/2 برابر استاندارد شاخص مصرف سوخت ساختمانهای کشورهای توسعه یافته است.
که باید با اجرایی کردن اصلاح الگوی مصرف و تعیین سیاستهای راهبردی برای اجرای آن این مقدار را به استانداردهای جهانی نزدیک کرد و در سال اصلاح الگوی مصرف، بسیج همگانی اقشار مختلف و سازمانها در این خصوص بسیار مهم است.

درادامه این مراسم غلامرضا مشایخی طی سخنانی اظهار داشت : بر اساس آمارهای شرکت ملی گاز ایران، شرکت گاز استان مرکزی در بخش اختصاص بودجه در رتبه 24 کشوری قرار دارد اما در بخش اجرای عملیات و کار انجام شده در رتبه 12 کشوری می‌باشد که این موضوع نشان دهنده آن است که با وجود بودجه محدود، کارکنان این شرکت در انجام وظایف خود جدیت بالایی دارند.

مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی یادآور شد : هم اینک 99 درصد از جمعیت شهری و 56 درصد از جمعیت روستایی استان مرکزی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.آقای مشایخی افزود همدلی و همبستگی هر چه بیشتر کارکنان همچنین حمایتهای مدیران شرکت ملی گاز و مسئولین استان در پویائی و تحقق برنامه‌های شرکت گاز استان مرکزی بسیار مهم است که بحمدا... با نیروهای پرتوانی که در سطح استان وجود دارد امید است شرکت گاز استان مرکزی بالنده تر از هر روز باشد.در پایان این مراسم حکم مدیر عاملی مهندس غلامرضا مشایخی که توسط مهندس رمضانی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز صادر گردیده بود تقدیم ایشان شد.

 

چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید