شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

اجرای رایگان لوله کشی داخلی منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)و سازمان بهزیستی

اجرای رایگان لوله کشی داخلی منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)و سازمان بهزیستی
در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت گاز استان مرکزی

محمدرضا سمیعی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی از اجرای رایگان لوله کشی داخلی منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی خبر داد و در این خصوص گفت: این مصوبه در راستای ادای مسئولیت اجتماعی شرکت ملی گاز ایران می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان مرکزی، سمیعی در ادامه گفت: این طرح با هدف ارتقای سطح مناطق کمتر توسعه یافته و رفع محرومیت مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)  و سازمان بهزیستی همچنین گسترش مسئولیت اجتماعی شرکت اجرایی می شود.

وی در این خصوص توضیح داد: اجرای این مصوبه، ضرورت هماهنگی تنگاتنگ کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی را با این شرکت در ثبت اطلاعات مشمولین طرح و سایر اقدامات قانونی و اداری لازم را می طلبد.

سمیعی با اشاره به اقدامات اجرایی از زمان ابلاغ مصوبه مربوطه، تصریح کرد: تاکنون اطلاعات 89مددجوی مشمول طرح که توسط کمیته امداد ارائه شده در سامانه جامع مشترکین گاز ثبت و مقرر گردیده است هزینه ای به مبلغ 5میلیارد و 340میلیون ریال به عنوان کمک هزینه بلاعوض در خصوص اجرای لوله کشی داخلی منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) به این سازمان پرداخت گردد.

چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید