شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

عملیات گازرسانی به 6روستا از توابع شهرستان خمین در استان مرکزی بزودی آغازمی گردد

عملیات گازرسانی به 6روستا از توابع شهرستان خمین در استان مرکزی بزودی آغازمی گردد
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی ،مرحله انتخاب پیمانکارگازرسانی به روستاهای خار، نصرآباد،آشناخور،قلعه آشنا خور، حسین آباد و رضا آباد از توابع شهرستان خمین استان مرکزی در کمیته مناقصات این شرکت برگزار گردید.
بر پایه این گزارش در مناقصه مذکور 12 شرکت با ارایه قیمت پیشنهادی به رقابت پرداختند که شرکت «پایاب عمران» با مبلغ پیشنهادی یک میلیارد و 876 میلیون و 125 هزارو 160 ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب گردید.
بر همین اساس جهت گازرسانی به روستاهای مذکور نیاز به اجرای 14 هزار و 700 متر شبکه گاز از نوع فولادی و پلی اتیلن و نصب 425 عدد علمک گاز همچنین یک عدد ایستگاه تقلیل فشار ترکیبی سی جی اس- تی بی اس به ظرفیت 4 هزار متر مکعبی می باشد که اجرای تمام مراحل گازرسانی به این 6 روستا توسط شرکت پایاب عمران صورت خواهد گرفت.
بنابراین هزینه تامین کالا و اجرای این پروژه بالغ بر 6 میلیارد و 779 میلیون ریال خواهد شد و مدت اجرای این پروژه 300 روز تقویمی در نظر گرفته شده است که پس از اجرای شبکه های گاز و نصب علمک های مورد نیاز همچنین ایستگاه تقلیل فشار مذکور، ساکنین 425 خانواری روستاهای خار، نصرآباد، آشناخور،قلعه آشناخور، حسین آباد و رضا آباد در آینده از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
یکشنبه ۲۵ اَمرداد ۱۳۸۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید