شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

انشعابات گاز روستاهای خنجین از توابع شهرستان کمیجان و شیرین آباد از توابع شهرستان تفرش در استان مرکزی بزودی نصب می‌گردد

انشعابات گاز روستاهای خنجین از توابع شهرستان کمیجان و شیرین آباد از توابع شهرستان تفرش  در استان مرکزی بزودی نصب می‌گردد
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مرحله انتخاب پیمانکار گازرسانی به روستاهای خنجین از توابع شهرستان کمیجان و شیرین آباد از توابع شهرستان تفرش در استان مرکزی در کمیته مناقصات این شرکت انجام گردید.
بر پایه این گزارش در مناقصه مذکور 13 پیمانکار با ارائه قیمت پیشنهادی جهت گازرسانی به این روستاها به رقابت پرداختند که شرکت «عمران کار آور تهران » با مبلغ پیشنهادی یک میلیارد و 266 میلیون و515 هزارو 200 ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب گردید.
بر اساس گزارش فوق جهت گازرسانی به روستا های خنجین و شیرین آباد نیاز به نصب 800 عدد علمک گاز  و اجرای 1000 متر شبکه گاز در طرح توسعه روستاهای فوق می‌باشد که با انتخاب شرکت برنده مناقصه ،اجرای تمام مراحل مذکور به عهده شرکت عمران کارآور  قرار گرفت.
شایان ذکر است هزینه تأمین کالا و اجرای گازرسانی به این دو روستا بالغ بر 23 میلیارد و 785میلیون ریال خواهد شد .مدت پیمان اجرای این پروژه 120 روز تقویمی در نظر گرفته شده است که پس از اجرای پروژه مذکورساکنین 800 خانواری این روستاها از نعمت ارزشمند گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.
یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید