شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

استخدام 1060 نیروی جدید درصنعت گاز کشور

شرکت ملی گاز ایران در سال جاری 1060نیروی جدید در بخش های مختلف صنعت گاز کشور جذب خواهد کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا حاجیان ، مدیر اداری و آموزش این شرکت، از استخدام 1060 نیرو در سال 87خبرداد که نحوه شرکت در آزمون جذب به زودی ازطریق رسانه های جمعی اعلام خواهد شد.

وی این اقدام را گامی به سوی توانمندسازی صنعت گاز کشوردانست و تاکید کرد: برنامه جذب این نیروها به گونه ای است که با انتقال دانسته های نسل قدیم به نسل آینده و همچنین تلفیق علم و تجربه همراه خواهد شد. حاجیان به اهمیت درایت ، تامل و نیازسنجی درتامین نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: نیروی انسانی سرمایه هرسازمانی است، به همین دلیل استخدام نیروها با برنامه هدف مند صورت می گیرد تا موجب دلسردی، رکود و انفعال افراد نشود.
مدیر اداری و آموزش در ادامه، فعالیت های این مدیریت را درزمینه تامین نیروی انسانی تشریح کرد و گفت: با توجه به طرح های توسعة آتی، برنامه مدونی جهت جذب سالانه 1500 نفر و در مجموع 6000 نفر تا پایان سال 1390 طراحی شده که پس از تصویت نهایی اجرایی خواهد شد. وی همچنین جذب و استخدام 79 نفر از فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه ها را یکی از اقدامات اساسی درسه ماهه نخست سال 87 برشمرد.
حاجیان درادامه به تشریح وضعیت کارآموزانی که در سال 86 به استخدام شرکت ملی گاز درآمده اند پرداخت و گفت: سال گذشته 1968نفر از طریق شرکت در آزمون استخدام شده اند. این افراد درحال گذراندن آموزش های عمومی و تخصصی زیر نظر واحد آموزش و تجهیز نیروی انسانی هستند. کارآموزان قرار است پس از پایان دوره های آموزشی، در واحدهای مختلف شرکت مشغول به کار شوند. از این تعداد 390 نفر در شرکت انتقال گاز، 780 نفر درمدیریت پالایش و 798 نفر درمدیریت گازرسانی به فعالیت خواهند پرداخت.
گفتنی است شرکت ملی گاز ایران در طی 10 سال گذشته به خصوص درپنج سال اخیر چهارهزار و 116نفر نیروی لیسانس و بالاتر از طریق آزمون های رسمی و از بین نیروهای ممتاز دانشگاهی جذب و تجهیز کرده است که حداکثر سابقه خدمتی آنها ده سال است.
درحال حاضر ترکیب کنونی نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران شامل 50 درصد با سابقه خدمتی بین 15 تا 29 سال و حدود 6 درصد با سابقه خدمتی بالاتر از 29 سال است.

یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۸۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید