شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

اجرای طرح کنتورخوانی از راه دور مشترکان خانگی و تجاری سراسر کشور در آینده نزدیک انجام می شود

اجرای طرح کنتورخوانی از راه دور مشترکان خانگی و تجاری سراسر کشور در آینده نزدیک انجام می شود
مصطفی کشکولی در توضیح این خبر افزود: با تصویب این طرح در هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران، کنتورهای هوشمند برای این دسته از مشترکان در همه استان های کشور نصب و کنتورخوانی از راه دور انجام خواهد شد

کنتورهای هوشمند برای تمام مشترکین خانگی و تجاری گاز طبیعی نصب می شود.به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران ، مصطفی کشکولی ، مدیر گاز رسانی این شرکت  ضمن بیان مطلب فوق افزود: طرح کنتورخوانی از راه دور در هیئت مدیره شرکت ملی گاز مصوب شده و در آینده این طرح برای مشترکین تمام استان ها اجرایی می شود.
وی گفت: با این اقدام مشکلات متنوعی که برای کنتور خوانی با شیوه فعلی وجود دارد از بین می رود. همچنین به منظور کاهش زمان و هزینه مراجعه ماموران قرائت کنتور به درب منازل مردم، استفاده از کنتورهای هوشمند و دیجیتالی و ارسال اطلاعات کنتورها به شرکت های گاز استانی بصورت خودکار در دستور کار شرکت ملی گاز ایران قرار گرفته است.
وی افزود: هم اکنون این طرح در مرحله انتخاب مشاور قرار دارد. و آگهی آن نیز بری روی وب سایت شرکت ملی گاز ایران درج شده است.
مصطفی کشکولی گفت: زمان اجرای این طرح برای حدود 10 میلیون مشترک در کل کشور، حدود 5 سال برآورد شده است. همچنین با اجرای این طرح اشتباهات سهوی و خطاهای عمدی نیروی انسانی در فرایند کنتورخوانی و دستکاری کنتورها نیز از بین خواهد رفت.
در پایان مصطفی کشکولی به سایر مزیت های این طرح اشاره کرد و گفت: با استفاده از سیستم های مخابراتی و انتقال اتوماتیک اطلاعات کنتورها به شرکت های گاز استانی ، نیاز به مراجعه مامورین به منازل جهت کنتورخوانی از بین خواهد رفت. همچنین امکان مدیریت لحظه ای اطلاعات و برنامه ریزی های لازم به راحتی میسر خواهد گشت.

پنج شنبه ۳ اَمرداد ۱۳۸۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید