شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

انشعابات گاز، روستاهای نهر پشته ،سبز آباد،خیر آباد،محمود آباد، علی آباد و منصوران از توابع شهرستان کمیجان در استان مرکزی بزودی نصب می گردد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مرحله انتخاب پیمانکار نصب انشعابات گاز روستاهای نهر پشته ،سبز آباد،خیر آباد،محمود آباد،علی آباد و منصوران از توابع شهرستان کمیجان استان مرکزی در کمیته مناقصات این شرکت انجام گردید.
بر پایه این گزارش در مناقصه مذکور 11پیمانکار با ارایه قیمت پیشنهادی به رقابت پرداختند که شرکت «فراز بین زیبا » با مبلغ پیشنهادی  588 میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب گردید.
به منظور بهره مند شدن ساکنین روستاهای فوق، از نعمت گاز طبیعی نیاز به  اجرای 3 هزار و 200متر لوله گاز از نوع پلی اتیلن و نصب410عدد علمک گازکه انجام این مرحله از پروژه توسط شرکت «فراز بین زیبا» انجام خواهد شد.شایان ذکر است هزینه تامین کالا و اجرای این پروژه بالغ بر یک میلیاردو 848میلیون ریال خواهد شد و مدت اجرای این پروژه 150روز تقویمی در نظر گرفته شده است که پس از نصب انشعابات گاز روستاهای مذکور ساکنین 410 خانواری این 6روستا در آینده از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند .

دوشنبه ۵ مهر ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید