شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

مشعل گاز 6 روستا در سطح استان مرکزی بزودی روشن می شود

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مرحله انتخاب پیمانکار اجرای انشعابات گاز روستاهای قطارآغاج سفلی ، جیریا، طور، بهادرستان ،کلاغ نشین و ارجناوند در استان مرکزی درکمیته مناقصات این شرکت انجام شد.
بر پایه این گزارش در مناقصه مذکور پیمانکاران  با ارایه قیمت پیشنهادی به رقابت پرداختند که شرکت  «آرش گاز اراک »با مبلغ پیشنهادی یک میلیارد و 54 میلیون ریال برای نصب 570 مورد علمک گاز در سطح روستاهای جیریا و قطار آغاج وشرکت «جوش گستر خلیج فارس»با مبلغ پیشنهادی 688 میلیون ریال برای نصب 300 مورد علمک گاز در سطح روستاهای طور و بهادرستان و شرکت «ماهان صنعت » با مبلغ پیشنهادی 348میلیون ریال  برای نصب 150 مورد علمک گاز در سطح روستاهای کلاغ نشین و ارجناوند به عنوان برنده این مناقصات  انتخاب گردیدند.
به منظور بهره مندی ساکنین این 6روستا از نعمت گاز طبیعی ، نیاز به اجرا و نصب 1108عدد علمک گاز می باشد که توسط شرکتهای یاد شده انجام خواهد شد.
هزینه تامین کالا و اجرای این مرحله از پروژه گازرسانی به این 6 روستا دو میلیاردو 659میلیون ریال پیش بینی شده است و پس از اجرای پروژه مذکور ساکنین 1108 خانواری روستاهای  فوق در آینده نزدیک از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
شایان ذکر است اعتبار کلی هزینه گازرسانی با تامین کالا  به روستاهای  یاد شده بالغ بر23میلیارد و594میلیون ریال می باشد.
یکشنبه ۲ آبان ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید