شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

عملیات گازرسانی به 4روستا از توابع شهرستان خنداب در استان مرکزی بزودی آغاز می‌گردد

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مرحله انتخاب پیمانکار گازرسانی به روستاهای حسین آباد ،علی آباد،گرماب و ابراهیم آباد از توابع شهرستان خنداب استان مرکزی در کمیته مناقصات این شرکت انجام گردید.
بر پایه این گزارش در مناقصه مذکور7 پیمانکار با ارائه قیمت پیشنهادی جهت گازرسانی به این روستاها به رقابت پرداختند که شرکت «سیال سازه صنعت » با مبلغ پیشنهادی 2 میلیارد و358 میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب گردید.
بر همین اساس جهت گازرسانی به روستاهای مذکور نیاز به اجرای24 هزار و 800 متر شبکه گاز از نوع پلی‌اتیلن و نصب 50 عدد علمک گاز در انتهای شبکه‌های گاز این روستا می‌باشد که با انتخاب شرکت برنده مناقصه اجرای تمام مراحل مذکور به عهده شرکت فوق قرارگرفت.
شایان ذکر است هزینه تأمین کالا و اجرای  این مرحله از گازرسانی به روستاهای حسین آباد ،علی آباد،گرماب و ابراهیم آباد بالغ بر 6 میلیارد و816 میلیون ریال خواهد شد و مدت اجرای این پروژه 240 روز تقویمی در نظر گرفته شده است که پس از اجرای شبکه‌های گاز زمینه نصب 500 عدد علمک گاز در سطح این روستاها فراهم می‌گردد و ساکنین 500 خانواری  روستاهای مذکور از نعمت ارزشمند گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.
یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید