شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

عملیات گازرسانی به 3روستا از توابع شهرستان شازند در استان مرکزی بزودی آغاز می‌گردد

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مرحله انتخاب پیمانکار گازرسانی به روستاهای ده داود ،ده کوثر و ده مهدی از توابع شهرستان شازند در استان مرکزی در کمیته مناقصات این شرکت انجام گردید.
بر پایه این گزارش در مناقصه مذکور 11 پیمانکار با ارائه قیمت پیشنهادی جهت گازرسانی به این روستاها به رقابت پرداختند که شرکت «هوران نصب پارس» با مبلغ پیشنهادی یک میلیارد و392 میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب گردید.
بر همین اساس جهت گازرسانی به این 3روستا  نیاز به اجرای 9هزار و900 متر شبکه گاز از نوع پلی‌اتیلن و تهیه ونصب یک  عدد ایستگاه تقلیل فشار تی. بی .اس به ظرفیت یک هزار مترمکعبی می‌باشد که با انتخاب شرکت برنده مناقصه اجرای مراحل مذکور به عهده شرکت فوق قرار گرفت.شایان ذکر است هزینه تأمین کالا و اجرای  این مرحله از گازرسانی به روستاهای ده داود ،ده کوثر و ده مهدی بالغ بر 3میلیاردو 537میلیون ریال خواهد شد ومدت اجرای این پروژه 150 روز تقویمی در نظر گرفته شده است که پس از اجرای شبکه‌های گاز ونصب ایستگاه یاد شده زمینه نصب 210 عدد علمک گاز در سطح این روستاها فراهم می‌گردد و ساکنین210 خانواری  روستاهای مذکور از نعمت ارزشمند گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید