شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

عملیات گازرسانی و نصب انشعابات گاز 3 روستا از توابع شهرستان ساوه در استان مرکزی بزودی آغاز می‌گردد

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مرحله انتخاب پیمانکار گازرسانی به روستاهای بیوران ،چمران و علی درزی از توابع شهرستان ساوه استان مرکزی در کمیته مناقصات این شرکت انجام گردید.
بر پایه این گزارش در مناقصه مذکور 10پیمانکار با ارائه قیمت پیشنهادی جهت گازرسانی به این روستاها به رقابت پرداختند که شرکت «پیمان گستر آرشام » با مبلغ پیشنهادی یک میلیارد و389 میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب گردید.
بر همین اساس جهت گازرسانی به روستاهای مذکور16 هزار و 100متر شبکه گاز از نوع پلی‌اتیلن و6 هزار و 700 متر خط تغذیه گاز از نوع فولادی ویک  عدد ایستگاه تقلیل فشار تی بی اس به ظرفیت 2 هزارو 500 مترمکعبی اجرا گردیده است و در حال حاضر 510 عدد علمک گاز و5 هزار و 800متر شبکه پلی اتیلن توسط شرکت پیمان گستر آرشام اجرا و نصب خواهد شد.
شایان ذکر است هزینه تأمین کالا واجرای گازرسانی به این سه روستا بالغ بر 10 میلیارد و 106میلیون ریال خواهد شدو مدت اجرای این پروژه 150 روز تقویمی در نظر گرفته شده است که پس از نصب انشعابات گاز ساکنین 510 خانواری روستاهای فوق از نعمت ارزشمند گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد و سالانه یک میلیون و 20 هزار لیتر در فرآورده های نفتی صرفه جویی اقتصادی خواهد شد.

شنبه ۹ مهر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید